Blog

Kako si vsak dan nevede uničujemo lase?

Ali ste vedeli, da največ škode naredimo lasem, ko so še mokri? Takrat so najbolj dovzetni za poškodbe. Voda namreč razrahlja najšibkejše vezi v lasu, zaradi česar se lahko raztegne do 30 % - in obenem postane bolj lomljiv. Če jih še mokre češete, ste zato na dobri poti k razcepljenim konicam. Vas zanima, katere so še najpogostejše napake in kako si lahko pomagate do zdravega in bujnega videza las?

Kot smo že omenili, morate za lep videz las biti potrpežljivi. Počakajte torej, da se lasje vsaj delno posušijo in jih šele nato nežno razčešite.

Prepogosto umivanje las

Las je naravno zavarovan pred škodljivimi zunanjimi vplivi in tudi pred izgubo vode s tanko plastjo maščobe (strokovno sebum), ki pa jo s prepogostim umivanjem sperete. Zato poskušajte reducirati umivanje las na od 2- do 3x na teden, uporabite čim manj šampona in si jih umijte čim hitreje.

Drgnjenje mokrih las z brisačo

Podobno kot krtačenje tudi grobo drgnjenje mokrih las z brisačo lahko poškoduje in pretrga več las. Če že imate težave s tankimi in lomljivimi lasmi, potem se temu izognite. Raje si lase povijte z brisačo in počakajte, da blago vpije vlago. Nato pa privoščite lasem, da se naravno posušijo.

Nepravilna uporaba sušilca za lase

Sušilec za lase je na slabem glasu predvsem, ker globinsko izsuši lase in jih tako oropa vode, ki je nujno potrebna za njihovo zdravje. Vendar novejša dognanja kažejo, da sušilci niso tak sovražnik las, če jih pravilno uporabljamo: na minimalni razdalji 15 centimetrov, s hladnim ali rahlo segretim zrakom, s pogostim premikanjem in na deloma posušenih laseh.

Kemično in toplotno »nasilje« nad lasmi

Ja, če bi vprašali lase, bi bili zgroženi nad vso kemično orožarno, ki jo uporabljamo nad njimi. Zgovoren je tudi podatek, da si lase barva 75 % odraslih žensk, polovica med njimi več kot 5x na leto. In večina med njimi ne uporablja naravnih barv. Že dolgo pa je znano, da barve za lase vsebujejo (potencialno) škodljive kemikalije.

Potem pa si lase želimo še ravnati, kodrati ali jih poživiti s podaljški, kar jih še dodatno poškoduje. Tu se seznam škodljivih vsakodnevnih vplivov še ne konča – pomislite na lake za lase, utrjevalce, gele ... Skratka, ne preseneča, da ima toliko žensk težave s krhkimi lasmi, brez leska in volumna. Lase namreč redno uničujemo – konkretneje, poškodujemo njihovo beljakovinsko ogrodje.

Naši lasje so podhranjeni

Zdaj pa nekaj, na kar preredko pomislimo, ko želimo izboljšati videz las: hrana. Kako je hrana, ki jo jemo, povezana z zdravjem las? Če telo ne dobi zadosti snovi, ki jih potrebuje za izgradnjo lasu, bo pač las bolj »švoh«. Preprosto. Drugi deli telesa imajo prioriteto, zato se pomembne hranilne snovi usmerjajo k možganom, jetrom, ledvicam, srcu …

Kaj to pomeni? Da se našim lasem ponavadi ne godi preveč dobro: najprej jih poškodujemo od zunaj, potem pa jih še stradamo od znotraj.

Keratin je za naše lase, kar so mišice za naše telo

Katere hranilne snovi naš las najbolj potrebuje? Odgovor na to dobimo, če vemo, iz česa je zgrajen las: 95 % las sestavlja keratin. To je beljakovina, ki lasu omogoča tako trdnost kot delno fleksibilnost, zaradi česar je tudi odporen na raztezanje.

Najpreprostejši sklep bi torej bil, da za lepe lase potrebujemo keratin. Vendar ne katerikoli keratin. Da bi lahko naše telo uporabilo keratin, ga mora najprej razbiti na manjše delčke. Za razgradnjo običajnega keratina pa nimamo potrebnih encimov, kar pomeni, da ga telo neprebavljenega izloči.

Če želite vrhunske rezultate, izberite UNDO NutriShine, ki ima poleg vodotopnega keratina še cink, saj je nujen pri tvorbi beljakovin, tudi keratina. Rezultati klinične raziskave so presunljivi: 47 % močnejši in sijoči lasje ter 4-krat manjše izpadanje las.

Čas je, da vaši lasje zaživijo v novem sijaju!

Naročite UNDO Nutrishine po akcijski ceni (klik spodaj):

← Nazaj na blog