Kako do sijočih in zdravih las pozimi

Blog

Kako do sijočih in zdravih las pozimi

Zima prinaša kombinacijo zunanjega mraza in notranjega ogrevanja, kar prizadene lase in tudi kožo. Lasje so zelo dovzetni za razne spremembe in ob takšni kombinaciji postanejo suhi in brezvoljni.

Poleg neusmiljenega zimskega zraka pa vpliva na kakovost las tudi oblikovanje z vročino. Najsi bo to ravnanje las, kodranje ali pa zgolj sušenje, lasje tako izgubijo svojo naravno hidratacijo in lahko postanejo krhki, konice pa se razcepijo.

Preberite si nekaj naših nasvetov, kako povrniti vašim lasem sijaj in voljnost.

Suhi lasje nastanejo zaradi pomanjkanja naravnega olja na lasišču. Zaradi tega postanejo lasje krhki, pusti in bolj dovzetni za raznorazne poškodbe. Krtačenje mokrih las, prepogosta uporaba aparatov za vročinsko oblikovanje in vlečenje tako še poslabša stanje las. Že samo umivanje z vročo vodo raztopi lasne lipide, ki pa so ključni za sijaj las.

Kako skrbeti za lase pozimi?

Pozimi lahko svoje lase zavarujete na več preprostih načinov.

  •  Izogibajte se oblikovanju z vročino

Svojim lasem pustite dihati in jih redkeje oblikujte z vročino. Vročina je namreč največji uničevalec las.

  •  Redno striženje

Svojim lasem privoščite frizerja. Redno striženje poškodovanih konic bo polepšal vaše lase na dolgi rok.

  •  Izpirajte lase s hladno vodo

Vroča voda in zimske razmere povzročijo odstopanje luskastih celic na laseh, zaradi česar postane las bolj ranljiv. To lahko preprečite tako, da po umivanju glave lase sperete še s hladno vodo- tako se bodo luskaste celice zaprle.

  •  Pijte veliko vode

Dodatna nega pozimi

Lasem povrnite mladostni sijaj s pomočjo UNDO Nutrishine kapsulami. Zagotovite si 47% močnejše in sijoče lase s pomočjo naravnega topnega keratina in cinka. Cink je mineral, ki pomaga uravnavati naravno izločanje sebuma, ki ga proizvaja naše lasišče. Z uživanjem keratina pa dodajamo lasem hrano- naravne gradnike za čudovito strukturo las. Za najboljši učinek UNDO Nutrishine kapsul priporočamo uživanje 1 kapsule na dan z 2dl vode najmanj dva tedna.

← Nazaj na blog