Brezplačna pomoč: 080 99 82

Blog

5 razlogov zakaj so kolagenski napitki nepogrešljivi to poletje

Kolagen je najbolj bogat protein v vašem telesu, ki veže tkiva skupaj in je bistven za zdravje vaše kože in kosti. Resnica je, da ko se staramo, se naše telo kolagen razgraja hitreje, kot ga lahko nadomestimo. Ker predstavlja približno 75% suhe teže vaše kože, je ohranjanje kolagena v sistemu bistveno za vzdrževanje in negovanje kože, kit, kosti in sklepov. S povečanjem količine kolagena lahko resnično povečate svoje zdravje in formo.

Za vas smo zbrali 5 razlogov, zakaj je blagodejno jemati kolagen.

1. IZBOLJŠA STANJE LAS, KOŽE IN NOHTOV

Izpadanje las in težave s kožo so lahko simptomi disfunkcije ščitnice, kot tudi normalen proces staranja. S staranjem, kot ste morda opazili, koža postaja ohlapnejša in manj elastična - pojavijo se gube ali gubice, kjer je bila vaša koža enkrat bolj gladka in voljna. Pojavijo se tudi krhki nohti, lupljenje ali lomljenje. Tudi lasje se lahko začnejo tanjšati, postanejo suhi in krhki. To je zato, ker je beljakovina kolagena bistvena za zdrave lase, kožo in nohte. Vaša naravna proizvodnja kolagena se zmanjša, ko se starate. Ob povečanju vnosa kolagena lahko traja nekaj časa, da bo vaša koža videti bolj čvrsta in gladka. Lahko pa vpliva tudi na videz polnosti in sijaja vaših las.
Dodajanje kolagena vaši prehrani pomaga tudi pri zmanjševanju nastanka celulita in strij. Ko koža izgubi elastičnost in postane tanka, celulit postane bolj očiten. Kolagen lahko pomaga povečati zadrževanje vlage, poveča elastičnost in pomaga izravnati izgled kože.

 

2. POMAGA PRI ZDRAVJU SRCA

Raziskovalci trdijo, da jemanje kolagenskih dodatkov lahko pomaga zmanjšati tveganje za bolezni, povezane s srcem. Kolagen zagotavlja strukturo vaših arterij, krvnih žil, ki prenašajo kri iz vašega srca v preostanek telesa. Brez zadostnega kolagena lahko arterije postanejo šibke in krhke. To lahko vodi do ateroskleroze, bolezni, za katero je značilna zožitev arterij.

 

3. SPODBUJA RAST MIŠIČNE MASE

Mišično tkivo je delno sestavljeno iz kolagena, ki je bistven za pravilno delovanje mišic. Nekatere študije kažejo, da jemanje kolagenskega dodatka lahko pomaga pri izgradnji mišične mase in zmanjšanju maščobe. Ena randomizirana kontrolirana raziskava je dognala, da zauživanje kolagea skupaj s treningom odpornosti lahko izboljša telesno sestavo in poveča mišično moč.

 

4. BLAGODEJNO VPLIVA NA ZDRAVJE SKLEPOV

Podobno kot olje v avtomobilu kolagen omogoča, da se vaši sklepi, kite in vezi zlahka premikajo. S starostjo in s tem, ko se zmanjša proizvodnja kolagena, lahko postanejo vaši sklepi okoreli, otečeni in boleči, kar ovira mobilnost. Kolagen vsebuje aminokisline glicin in prolin, ki pomagata podpreti gibljivost sklepov in zdrav odziv na vnetja.

 

5. POMAGA PRI IZGUBI MAŠČOBE IN PODPIRA KOSTI

Ta ključna beljakovina je ena glavnih komponent mišičnega tkiva. Zato ne bi smelo biti presenečenje, da vključitev v vaš dnevni režim spodbuja dodatne koristi. To ne velja samo za gradnjo mišične mase, temveč tudi za popolno podporo vezivnega tkiva. Kolagen vsebuje vrhunske aminokisline, ki so gradniki beljakovin. Ena posebna aminokislina, ki ločuje ta vitalni protein, je glicin.
Zakaj je torej to pomembno? Ker ima glicin pomembno vlogo pri proizvodnji kreatina, ki je odgovoren za napajanje vaših intenzivnih vadb. Zdaj imate jasno sliko o tem, zakaj jemanje kolagena ni samo za lepotne namene, temveč tudi optimalno za doseganje rezultatov v telovadnici.

← Nazaj na blog